Najpoznatiji svetski pretraživač Gugl, uveo je opciju "kupi" u rezultate pretrage za određene proizvode i na taj način omogućio korisnicima smartfona da obavljaju online kupovinu bez posredstva distributera, kao što je "Amazon".
Klijenti koji se odluče za ovu opciju automatski se preusmeravaju Gugl internet stranicu sa proizvodima gde mogu da personalizuju svoje porudžbine i da odaberu način isporuke proizvoda, objavio je list Parizijen u svom veb-izdanju.
"Iako smo tek na početku, s ograničenim brojem maloprodavaca, opcija 'kupi' predstavlja važnu fazu u procesu preusmeravanja maloprodavaca na mobilne uređaje da bi pridobili klijente", objasnio je jedan od rukovodilaca „Gugla", Džonatan Olfernes, na veb-sajtu te kompanije. Dosad su klijenti klikom na opcije „Gugl kupovina“ (Google Shopping) ili „kupuj na Guglu“ (Shop on Google) bili često preusmeravani prema veb-sajtu nekog od maloprodavaca, tipa "Amazon" ili nekog nezavisnog maloprodavca.
Američka grupa na ovaj način reaguje na sve veću tendenciju korisnika da upotrebljavaju svoj smartfon radi pretraga trgovina u blizini i time se direktno uključuje u oblast elektronske trgovine. Početkom maja, „Gugl“ je u SAD uveo opciju koja omogućava Amerikancima koji koriste njegov pretraživač da direktno poručuju svoja jela iz restorana preko rezultata pretraga. Druge društvene mreže, kao što su Pinterest i Fejsbuk, nedavno su razvile slične opcije "kupi".
Autor: J.B.
Izvor: RTS Magazin